پنجشنبه 19 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












بازگشايي پيست اسكي بين المللي توچال به تعويق افتاد

در پی بارش برف در روزهای گذشته در ارتفاعات توچال ، به زودی پیست بین المللی اسکی توچال آماده بهره برداری خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران به نقل از پایگاه خبری واطلاع رسانی روابط عمومی شرکت تله کابین توچال ،در پی بارش برف در روزهای گذشته در ارتفاعات توچال ، به زودی پیست بین المللی اسکی توچال آماده بهره برداری خواهد شد.

بر همین اساس پس از به حد نصاب رسیدن میزان برف در پیست بین المللی توچال اقدامات لازم به منظور بازگشایی پیست در روز چهارشنبه 13 آبان ماه صورت پذیرفته بود که وزش شدید باد باعث جابجایی حجم زیادی از برف های کوبیده نشده در سطح پیست گردید که احتمال آسیب دیدگی و خسارت لوازم اسکی بازان زیاد بود.

در همین راستا، به دستور مدیرعامل شرکت تله کابین توچال بازگشایی پیست به تعویق افتاد و مقرر شد تا در روزهای آتی با توجه به شرایط جوی و تداوم بارش ها،پیست اسکی بین المللی توچال بازگشایی گردد.

سید محمد رضا پرهیزکار مدیرعامل این شرکت در همین رابطه گفت :با توجه به سیاست های بنیاد و دستور ریاست محترم بنیاد مبنی بر عدم افزایش نرخ خدمات با هدف استفاده حداکثری مردم از امکانات مجموعه،امسال نیز همانند سال گذشته با توجه به نرخ تورم ،هیچگونه افزایش قیمتی بابت هزینه اسکی،خطوط تله کابین نخواهیم داشت که این امر می تواند زمینه حضور حداکثری جوانان و خانواده ها را در مجموعه تفریحی ورزشی توچال فراهم نماید.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:نرخ بلیت اسکی در این فصل نیز همانند سال گذشته 500 هزار ریال است که پایین تر از حداقل نرخ مصوب ابلاغی می باشد و علاقه مندان با ثبات قیمت و افزایش خدمات در فصل جاری روبرو خواهند بود.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 13 آبان 1394 - 22:46

کد:27016-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.