سه شنبه 25 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












اسکی‌باز نوجوان تهراني :
پیشرفت محسوسی در اردوی آماده‌سازی اتریش داشتیم

اسکی‌باز نوجوان ايراني ( ورزشكار برتر استان تهران) گفت: در اردوی اتریش تمرینات خوبی را سپری کردیم به طوری که پیشرفت را در نحوه اسکی کردن خود احساس می‎کنیم.
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران ،محمد ساوه‎شمشکی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون اسکی در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی در اتریش، اظهار داشت: تمرینات خوبی را در این اردو پشت سر گذاشتیم و با جدیدترین نکات اسکی روز دنیا آشنا شدیم.

وی با بیان اینکه تغییرات محسوسی در نحوه اسکی کردن و میزان آمادگی ما به وجود آماده است، عنوان کرد: مربیان فدراسیون جهانی اسکی از نحوه اسکی کردن ما تصویربردای می‌کردند و پس از به اتمام رسیدن تمرینات، فیلم را برای ما به نمایش در می‌آورند. با این کار به اشتباهات و نقاط ضعف و قوت خود پی می‌بردیم و در تمرین روز بعدی آنها را اصلاح می‌کردیم.

این اسکی باز نوجوان کشورمان با تاکید مجدد در مفید بودن این اردوی آماده‌سازی، یادآور شد: مربیان مورد تائید فدراسیون جهانی دیدی مثبت به نحوه اسکی کردن ما داشتند.

وی در بخش پایانی اظهارت خود گفت: زمانی که به این اردو اعزام شدیم، در ایران برف شروع به باریدن نکرده بود و در روزهای ابتدایی این اردوی آماده سازی به دلیل اینکه مدت زیادی بود بر روی برف تمرین نکرده بودیم، مشکلاتی در خصوص اسکی کردن داشتیم. البته به مرور زمان شرایط ما بهتر شد. هم اکنون شرایط طوری است که کاملا پیشرفت را در نحوه اسکی کردن خود، احساس می‎کنیم.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 24 آبان 1394 - 15:52

کد:27023-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.