جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












بعد از فعالیت آزمایشی یک‌هفته‌ای؛
پیست اسکی بین‌المللی توچال رسما افتتاح شد

پیست اسکی توچال 28 آبان در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون اسکی، مدیرعامل پیست توچال، نماینده وزیر ورزش در توسعه ورزش‌های زمستانی و نمایندگانی از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بصورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران به نقل ازخبرگزاری مهر، ناصر طالبی رئیس فدراسیون اسکی، سیدمحمد پرهیزکار مدیرعامل پیست اسکی توچال، عیسی ساوه شمشکی نماینده وزیر در توسعه ورزش‌های زمستانی، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران، نایندگان از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان در مراسم افتتاح پیست بین‌المللی توچال حضور داشتند.

این پیست پس از یک هفته فعالیت آزمایشی و با تائید فدراسیون، از ظهر امروز پنجشنبه با برگزاری مراسمی رسما افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم، سیدمحمد پرهیزکار مدیرعامل پیست اسکی بین‌المللی توچال ضمن عذرخواهی از ظرفیت محدود خط تله‌کابین توچال عنوان کرد: بسیاری از اسکی‌بازان ساعت‌ها در صف انتظار تله‌کابین معطل می‌شوند و ما در تلاش هستیم تا با خرد جمعی این زمان را به حداقل ممکن برسانیم.

وی افزود: این نوید را می‌دهم که تا پایان فصل بعدی (سال ۹۵) دو پروژه با حمایت مسئولان برای توسعه پیست اسکی توچال انجام شود تا این پیست به طولانی‌ترین و بزرگترین پیست اسکی کشور تبدیل شود. همچنین احداث خط جدید تله‌کابین در مجاورت خط قدیمی با ظرفیت انتقال ۱۸۰۰ نفر در ساعت در سال ۹۵ اجرایی خواهد شد.
ناصر طالبی ضمن تشکر از همه افرادی که برای بازگشایی پیست بین‌المللی اسکی توچال همکاری کرده‌اند، گفت: این لطف خداست که موفق شدیم در چنین شرایطی و در ماه آبان میزبان شما عزیزان در ارتفاع ۴ هزارمتری باشیم.

وی افزود: از همه کسانی که به هر نحوی در بازگشایی این پیست بین‌المللی تاثیر داشته‌اند، سپاسگزاریم. باید عنوان کنم که بهره‌برداری از پیست بین‌المللی توچال کار یک روز و یک هفته و یک ماه گذشته نبود.

رئیس فدراسیون اسکی همچنین ادامه داد: آقای پرهیزکار و تیم قوی وی از اوایل خرداد، استارت آماده‌سازی پیست توچال را زدند و طی مکاتبات عدیده پیگیر مراجع قانونی بودند تا پیست بازگشایی شود. از همه، نیروی انتظامی گرفته تا حراست و ... نیز تشکر می‌کنم.

تاريخ  ارسال:جمعه 29 آبان 1394 - 13:44

کد:27027-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.