جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در راستاي تقويت تيم هاي اسكي تهران
برپائي اردوي آمادگي تيم هاي مختلف اسكي پايتخت از ابتداي فصل اسكي

رئيس هيئت اسكي استان تهران از ادامه اردوي آمادگي تيم هاي مختلف اسكي پايتخت در پيستهاي اسكي استان خبر داد و گفت : اسكي بازان تهراني با تمرينات مداوم به شرايط مطلوبي دست يافتند .
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران ، مرتضي ساوه شمشكي با بيان اينكه تهران به عنوان فطب ورزش اسكي كشور همواره در فصل گذشته بيشترين عنوان قهرماني كشور و مسابقات را از آن خود دارد افزود : با تلاش مستمر مربيان و كادر اجرائي هيئت اسكي از ابتداي فصل اردوهاي تداركاتي تيم ها در سطوح مختلف پايه تا بزرگسالان در پيستهاي اسكي توچال ، دربندسر و حتي شمشك آغاز و به خوبي و جديت ورزشكاران و مربيان ادامه دارد .
وي حضور موفق در مسابقات مختلف را در بعد قهرماني و اجراي برنامه هاي متعدد در ورزش همگاني همچون كانونهاي آموزشي اسكي را از مهمترين برنامه هاي فصل 94 اعلام كرد . رئيس هيئت اسكي استان تهران بازديد ها و حضور در پيستهاي اسكي را از برنامه هاي مداوم هيئت عنوان كرد و گفت : از ابتداي فصل همراه مديران اسكي مناطق و پيستها در فرايند صدور مجوز و تعامل بسيار خوب با مسئولان اداره كل ورزش و جوانان استان تهران بوديم كه در همين راستا برگزاري دوره آموزش پيستورهاي پيستها و جلسه مشترك مديران پيستهاي اسكي نيز را طي ماههاي گذشته را داشتيم .
وي خاطر نشان كرد هيئتهاي حوزه ها و توابع با جديت برنامه هاي خود را دنبال مي كنند و اميدوارم تا پايان فصل بتوانيم تقويم ورزشي هيئت اسكي پايتخت را به خوبي اجرا نمائيم .

تاريخ  ارسال:دوشنبه 5 بهمن 1394 - 11:55

کد:27056-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.