شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور مسئولین و جمع کثیری از ورزشکاران اسنو پارک دربندسر افتتاح شد

مراسم افتتاحیه تگ هویر اسنوپارک دربندسر پنجشنبه 15 بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولین و خیل عظیمی از ورزشکاران و علاقمندان در محل قله سرلو پیست بین المللی اسکی دربندسر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران به نقل از هيئت اسكي شميرانات در این مراسم سید عبدی افتخاری مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان ، سید حمید مهدوی دبیر فدراسیون اسکی ، محمد کیا شمشکی مدیر مجموعه اسکی دربندسر ، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران و کیوان محبی زنگنه رئیس هیئت اسکی شمیرانات حضور داشتند.
ورزشکاران فری استایل و علاقمندان به رشته سبک آزاد و حرکات نمایشی در این افتتاحیه حضور داشته و در پایان به 60 نفر از ورزشکارانی که اقدام به حرکات نمایشی نموده بودند از طرف تگ هویر هدایای نفیسی اهدا گردید.
مراحل ساخت قطعات و سازه های اسنو پارک دربندسرتوسط کارشناسان ایرانی و 1 مربی خارجی از آبان ماه 94 با ساخت 10 قطعه فلزی تمام استاندارد و 2 سازه برفی آغاز و در بهمن ماه 94 به پایان رسیده و به مناسبت دهه مبارک فجر در روز پنجشنبه 15 بهمن ماه 94 افتتاح شد.
با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده ورزشکاران و علاقمندان می توانند با رعایت اصول ایمنی ، همراه داشتن کارت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین کلاه ایمنی به صورت رایگان از تگ هویر اسنو پارک استفاده نمایند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 18 بهمن 1394 - 13:49

کد:27063-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.