جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور ساوه شمشکی رئیس هیئت تهران انجام شد
برگزاری نشست روسای هیات‌ها و نُواب رئیس بانوان/ سعادتمند: اسکی ایران ظرفیت زیادی برای پیشرفت دارد

نشست روسای هیات‌ها و نُواب رئیس بانوان هیات‌های اسکی ایران با سرپرست فدراسیون و حضور مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون اسکی در نشست با روسای هیات‌ها و نوُاب رئیس هیات‌های اسکی ایران بر لزوم استفاده از تمامی پتانسیل‌های این رشته ورزش تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالایی که در اسکی ایران داریم همه باید دست به دست هم دهیم تا این رشته ورزشی را بیش از پیش به موفقیت برسانیم.
او افزود: باید تلاش کنیم تا فدراسیون اسکی طی 4 سال آینده جزو 5 فدراسیون اول ایران باشد و به همین خاطر باید از تمامی ظرفیت‌های اسکی ایران بهره ببریم.
سرپرست فدراسیون اسکی با بیان اینکه می‌توانیم در آینده‌ای نه چندان دور فاصله خود را با کشورهای مطرح در ورزش اسکی کم‌ کنیم، گفت: باید با برنامه‌ ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری در رشته اسکی فاصله خود را با کشورهای صاحب ‌نام کم کنیم.
سعادتمند همچنین سال جاری سالی پرکار برای اسکی ایران عنوان کرد و گفت: سال 95 برای اسکی ایران سالی پر کار است و باید تلاش کنیم بهترین نتیجه‌ها را در رویدادهای پیش رو بدست بیاوریم. در این میان برنامه‌ جامعی را با نقطه نظرات کارشناسان و نخبگان اسکی ایران برای تعیین اعضای تیم ملی در نظر خواهیم گرفت.
سرپرست فدراسیون اسکی همچنین به فعالیت‌ استان‌های مختلف ایران در رشته اسکی اشاره کرد و گفت: استان‌ها مختلف باید نقطه نظرات خود را برای پیشرفت اسکی ایران مطرح کنند و در این میان می‌توانیم شاهد تشکیل یک شورای راهبردی برای هیات‌های استانی باشیم.
او همچنین به اعزام اسکی‌بازان ایران به رقابت‌های ترکیه در اواخر اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات مختلفی که در پیش داشتیم تمام توان خود را برای اعزام اسکی‌بازان ایران به ترکیه به کار بستیم و خوشبختانه در نهایت این اتفاق رخ داد و شاهد درخشش ایران در این رقابت‌ها بودیم.
سرپرست فدراسیون اسکی همچنین پیشنهاد برگزاری مجدد اردوهای مشترک با دیگر کشورها را مطرح کرد و گفت: می‌توانیم برای پیشرفت هرچه بیشتر اسکی‌بازان ایران و همچنین حضور موفق در رقابت‌های بین‌المللی اردوهای مشترکی را با دیگر کشورها برگزار کنیم.
سعادتمند همچنین به حضور بخش خصوصی در اسکی ایران اشاره کرد و گفت: حضور بخش خصوصی در اسکی اتفاقی بسیار مهم است که می‌تواند سبب پیشرفت هرچه بیشتر این رشته و البته توسعه آن در سطح جامعه شود. ما نیز به عنوان فدراسیون اسکی تمام توان خود را به کار می‌بندیم تا از ظرفیت بخش خصوصی بهره ببریم.

حمیدرضا تفته بهره بردار پیست اسکی دیزین به عنوان یکی از فعالان بخش خصوصی در عرصه اسکی ایران نیز در این نشست اظهار کرد: اسکی ایران ظرفیت بالایی برای پیشرفت دارد و در این میان پیست اسکی دیزین با توجه به شرایط بسیار مناسبی که به عنوان بزرگترین پیست ایران دارد، می‌تواند به بهترین شکل میزبانی رقابت‌های مختلف را بر عهده بگیرد.
او افزود: ما و فدراسیون می‌توانیم همکاری‌های بسیار خوبی را با یکدیگر داشته باشیم و امیداورم مسیر همکاری میان فدراسیون و پیست دیزین بیش از پیش فراهم شود.
میترا نوری نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکی نیز بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از پتانسیل‌های بانوان در اسکی تاکید کرد و گفت: باید هرچه بیشتر شاهد حضور بانوان در رشته اسکی باشیم و از هیچ کوششی برای توسه اسکی در میان بانوان فروگذاری نکنیم.
در این جلسه روسای هیات‌ها و نُواب بانوان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.






تاريخ  ارسال:جمعه 27 فروردين 1395 - 14:19

کد:27090-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.