جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












همه چیز آماده برگزاری آخرین رویداد بین‌المللی فصل اسکی جهان
برگزاری نشست هماهنگی رقابت‌های بین‌المللی اسنوبر توچال

نشست هماهنگی رقابت‌های بین‌المللی اسنوبرد توچال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هيئت اسكي استان تهران به نقل از روابط عمومي فدراسیون اسکی، در این نشست که صبح روز یک‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه در محل مجموعه توچال برگزار شد احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون اسکی با اشاره به موقعیت بی‌بدیل مجموعه بین‌المللی توچال اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که مجموعه توچال و پیست اسکی آن دارد، قطعا می‌توانیم شاهد برپایی هر چه بهتر رقابت‌های بین‌المللی اسنوبرد توچال در روزهای 14 و 15 اردیبهشت‌ماه باشیم.

او افزود: تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی مجموعه توچال برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی اسنوبرد توچال جای قدردانی دارد و ما به عنوان فدراسیون اسکی از مدیریت مجموعه توچال برای در نظر گرفتن این موارد تشکر می‌کنیم.

همچنین شهریار پرهیزگار مدیریت مجموعه بین‌المللی توچال نیز در بخش دیگری از این نشست اظهار کرد: مجموعه توچال در همکاری کامل با فدراسیون اسکی است و تلاش می‌کند بهترین امکانات را برای برگزاری هرچه مناسب‌تر این رقابت‌ها فراهم کند.

او خاطر نشان کرد: توچال با دارا بودن امکانات بی‌نظیر همواره پذیرای مهمانان در طول سال است و با توجه به شرایطی که این مجموعه دارد، بی‌شک می‌توانیم بهترین میزبانی را از رقابت‌های مختلف داشه باشیم.

بهرام ساوه‌شمشکی نماینده فنی فداسیون بین‌المللی اسکی نیز در بخشی از این نشست اظهار کرد: با توجه به ارتباطی که با فدراسیون جهانی اسکی برقرار کردیم، رقابت‌های بین‌المللی اسکی توچال به عنوان آخرین رقابت‌ بین‌المللی اسکی در جهان به میزبانی ایران برگزار خواهیم کرد که اهمیت بسیار فراوانی دارد و یک اقدام تاریخی به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، رقابت‌های بین‌المللی اسنوبرد به میزبانی پیست اسکی توچال روزهای 14 و 15 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 - 10:27

کد:27095-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.