جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در اولين نشست هم انديشي روساي هيات هاي ورزشي
گرشاسبي: نمايندگان مجلس با هوشياري به ورزش توجه كنند/ تقدير از رئيس ،نائب رئيس و دبير هيئت اسكي استان تهران

مشاور وزير و مدير كل ورزش و جوانان استان تهران در نشست هم انديشي هيات هاي ورزشي استان تهران با بيان اينكه خوشبيني خاصي به دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي دارم، افزود: از نمايندگان اين دوره مي خواهم با هوشياري بيشتر به امر ورزش توجه كنند.
در این نشست که دیروز در سالن آمفي تئاتر اداره كل ورزش و جوانان برگزار شد، حميدرضا گرشاسبي با اشاره به این مهم که بسياري از معضلات و آسيب هاي اجتماعي و پويايي جوانان را مي توان در ورزش جستجو كرد، خواستار پيگيري و بررسي بيشتر درخصوص بودجه ورزش از بخش ماليات ها و همچنين نظام مند نمودن باشگاه داري و طرح سرباز قهرمان شد و افزود: اين اقدامات كمك قابل توجهي به توسعه ورزش كشور خواهد كرد.
در نشست هم انديشي هيات هاي ورزشي استان تهران كه با حضور ميرزاآقابيك، شاملو، نظر، زرگر، سليمي، شكيبامهر و رؤسا، نواب رئيس و دبيران هيات ها برگزار شد، مديركل ورزش و جوانان استان تهران با تقدير از تلاش هاي مسئولين هيات هاي ورزشي ابراز اميدواري كرد كه با وجود توانايي هاي موجود و انسان هاي فرهيخته و با دانش در راس مديريت هيات ها و باتوجه به پتانسيل و استعداهاي ورزشي در تهران، اين استان بتواند در عملكرد سالجاري رتبه نخست را با فاصله زياد از ديگر استان ها از آن خود كند.
وی از ضرورت ارسال آمار و عملكرد به موقع هيات هاي ورزشي گفت و افزود: در سال گذشته تهران در جايگاه اصلي خود قرار نداشته و بايد در سال جديد جبران شود، چرا كه فعاليت ها انجام شده، اما گزارش نشده است. به عنوان مثال در يكی از مناطق تهران، به اندازه يك استان بزرگ فعاليت داشته ايم، اما عدم ارسال به موقع آمار و عملكرد باعث افت در ارزيابي استان ها شده كه در اين راستا بايد در ارائه مستندات جديت بيشتري داشته باشيم.
گرشاسبي در بخشي ديگر از سخنان خود گفت: هيات ها در بخش روابط عمومي ها بايد فعاليت بيشتري كنند. روابط عمومي اداره كل سايت ها را بازديد مي كند و لحظه لحظه فعاليت ها رصد مي شود. امروز ورزشكاران و جوانان با استفاده از فضاي مجازي به سايت ها مراجعه کرده و اطلاعات كسب مي كنند، به همين منظور در اين زمينه بايد هيات ها، روابط عمومي هاي خود را فعالتر نمايند.
گرشاسبي با اشاره به لزوم نظارت هيات ها و ارتباط با باشگاه ها و شهرستان ها گفت: به باشگاه هاي مرتبط خود و همچنين هيات شهرستان ها نظارت و سركشي نماييد؛ هم از نظر علمي و هم از نظر كيفي آنها را ارزيابي كنيد و در بعد ديگر ورزشكاران و مربيان نيز با حضور شما دلگرم تر به كار ادامه مي دهند. بعضي از مربيان بروز نیستند و با تمرينات سنتي، باشگاه ها را تبدیل به تفريح گاه کرده اند که نبايد اينچنين باشد. مربيان بايد به روز باشند تا بتوانند ورزشكاران را تربيت نمايند.
وي با بيان اينكه در حال حاضر بيش از دوهزار و 200 مجموعه ورزشي خصوصي و دولتي در استان تهران فعال هستند، گفت: بر اساس آخرين ارزيابي ميزان سرانه ورزشي استان با در نظر گرفتن فضاي موجود شهرداري ها و نهادها و ادارات دولتي، 9 سانتي متر افزايش يافته است.
مشاور وزير ورزش و جوانان خاطر نشان كرد: در دهه فجر سال گذشته به همت شهرداري تهران 12 پروژه عمراني ورزشي در سطح استان با اعتباری بالغ بر 240 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد و در سال جاري نيز 35 پروژه عمراني و ورزشي با مشاركت خيرين و شهرداري ها و استفاده از بودجه هاي دولتي مورد بهره داري قرار خواهد گرفت.
گرشاسبي در ادامه يادآور شد: هم اكنون 20 هيات ورزشي استان تهران در ارزيابي فدراسيون هاي مختلف ورزشي داراي رتبه اول تا سوم كشور هستند و ابراز اميدواري كرد كه با وجود پتانسيل و استعدادهاي ورزشي در تهران، هيات هاي وررشي اين استان بتوانند در عملكرد سال جاري فدراسيون ها رتبه هاي برتر كشور را به خود اختصاص دهند.
در اين مراسم از فعاليتهاي مرتضي ساوه شمشكي رئيس هيئت اسكي استان تهران ، عرشي نائب رئيس بانوان و بلوكات دبير هيئت در سال 94 توسط گرشاسبي مشاور وزير و مدير كل و معاونين اداره كل با اهدا لوح و هدايائي تقدير شد

تاريخ  ارسال:سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 - 10:35

کد:27098-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.