جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران
برگزاری جلسه کمیته آموزش فدراسیون / تاکید بر توسعه آموزش اسکی همگام با دانش روز جهان

نخستین جلسه کمیته آموزش فدراسیون اسکی با حضور اعضای این کمیته برگزاری شد.

به گزارش روابط عمومی هيئت اسكي استان تهران به نقل از روابط عمومي فدراسیون اسکی، نشست کمیته آموزش فدراسیون اسکی با تاکید بر اهمیت آموزش در رشته اسکی و برنامه‌ریزی مناسب برای ارتقای آموزش اسکی همگام با علم روز جهان برگزار شد.

در این جلسه احمد سعادت مند در سخنانی بر لزوم ارتقای سطح علمی ورزش اسکی در ایران تاکید کرد و گفت: کمیته آموزش باید به واسطه اقدامات خود سطح دانش اسکی ایران را بالا ببرد و برای این امر نیازمند یک برنامه‌ریزی مناسب هستیم.

او افزود: برنامه‌های کمیته آموزش باید به گونه‌ای پیش برود که کارها منطبق با فدراسیون جهانی باشد و شاهد توسعه رشته اسکی در ایران باشیم. به همین خاطر باید طوری برنامه‌ریزی که اقدامات کمیته آموزش در تمامی ایام سال ادامه داشته باشد و فقط به زمان فصل اسکی بسنده نشود.

سرپرست فدراسیون اسکی با بیان اینکه اقدامات کمیته آموزش باید در سراسر ایران صورت پذیرد، گفت: اقدامات کمیته آموزش باید در تمامی استان‌های مختلف انجام شود و در این میان به توسعه اسکی بانوان نیز توجه‌ ویژه‌ای شود.

در این جلسه همچنین مرتضی ساوه‌شمشکی سرپرست کمیته آموزش، حسین کلهر(فرزند قربانعلی) دبیر کمیته آموزش، اسکندر رجب بلوکات، سمیرا زرگری، رضا اژدری، علی رئیسی، حسین کلهر(فرزند وجیه الله)، مصطفی میرهاشمی دیگر اعضای کمیته نیز حضور داشتند.
















تاريخ  ارسال:سه شنبه 11 خرداد 1395 - 11:33

کد:27107-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.