جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در آستانه فصل زمستان با حضور روساي پيست هاي اسكي
جلسه بررسي و تعيين تعرفه اسكي در فصل 95 برگزار شد

جلسه بررسي و تعيين تعرفه ورودي پيشنهادي اسكي استان تهران در فصل 95 با حضور آقابيك معاون ورزشي، مديران پيستهاي اسكي، مسئولان هيئت اسكي استان تهران و فدراسيون اسكي برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در اين جلسه آقابيك معاون توسعه امور ورزش با اشاره به اهميت برنامه ريزي براي ورزش اسكي در استان تهران به عنوان پايتخت اين رشته در كشور و در راستاي سياست هاي مدير كل به منظور حمايت از مصرف كننده ورزشي با حفظ قيمتها گفت: انتظار اداره كل از مديران پيست ها رعايت موارد ايمني و استاندار سازي دستگاههاي بالابر است كه در راستاي آن آموزش پيستورهاي امداد و نجات نيز از درجه اهميت بالائي برخوردار است.
وي نقش اداره كل را به عنوان ناظر بر اماكن ورزشي دانست و افزود: پيستهاي اسكي در استان تهران نقش عمومي را در ورزش همگاني به عهده دارند و مي توانند با ارائه خدمات مطلوب در جذب مخاطبان به اين رشته ورزشي و در نهايت قهرمان پروري نيز كمك قابل توجه اي داشته باشند.
آقابيك از مديران پيستها، مسئولان فدراسيون و هيئت اسكي استان تهران خواست تا در اولين فرصت جلسه اي را با مدير كل استاندارد تهران برنامه ريزي كنند تا نسبت به تعامل در جهت رفع مشكلات پيستها در امر استاندارد سازي دستگاهها اقدام شود.
در اين جلسه مديران پيستها درخصوص تعرفه ورودي و اقدامات فصل جدي به منظور سرويس دهي بهتر به علاقمندان به ورزشهاي زمستاني گزارش هايي را ارائه كردند.
جلسه بررسي و تعرفه پيستهاي اسكي براي فصل95 با تصويب افزايش 10 درصدي بليط ورودي پيستها در سال 95توسط كارشناسان و مسئولان اداره كل به پايان رسيد.
در اين جلسه مرتضي ساوه شمشكي رئيس هيئت اسكي استان تهران، بهرام ساوه شمشكي سرپرست دبيري فدارسيون اسكي، پيام محبي مشاور رئيس فدراسيون، حسن شمشكي مديرعامل شركت تله كابين در بندسر، رضا دوستي مدير مجموعه هاي ا سكي ديزين، شمشك و خور، قيدي مسئول حراست و نماينده شركت تله كابين توچال، پيام نظر بازرس پيستهاي اسكي تهران و مدير روابط عمومي اداره كل، حميدرضا ساوه درودي، دبير هيئت اسكي استان تهران، قمي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، رياني مسئول نظارت براماكن ورزش استان تهران حضور داشتند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 16 آبان 1395 - 14:43

کد:34139-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.