چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران
جلسه كميته برگزاري جشنواره همگاني و استعداديابي ورزش استان تهران برگزار شد

مديركل ورزش و جوانان استان تهران در دومين جلسه كميته برگزاري جشنواره همگاني و استعداديابي تاکید کرد: حمايت خانواده ها از ورزش همگاني، مساوي با كشف استعدادهاي فراوان است.
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران به نقل ازروابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان تهران در این جلسه که با حضور مديركل دفتر استعداديابي وزارت ورزش و جوانان و با هدف "توسعه ورزش همگاني و قهرماني استان تهران با حضور خانواده ها" برگزار شد، گل محمدي گفت: تهران در تمامي زمينه ها بر كل كشور تاثيرگذار است. ما در باره ورزش صحبت مي كنيم و هر وقت ورزش تهران حركت رو به جلو داشته، در سطح ملي هم موفقيت هاي خوبي كسب گرديده و اين نشان از آن تاثيرگذاري دارد. سطح انتظارات از ورزش تهران بالاست و بايد بدانيم تهران بر ورزش ايران تاثيرگذاري فراوانی دارد.
وی افزود: با طرح همگاني و استعداديابي مي بايست در دو جبهه، ورزش خانواده و استعداديابي را رو به جلو پیش ببريم، چرا كه حمايت خانواده ها باعث شكوفائي استعدادهاي نهفته مي شود و اين دليل بزرگ ارائه اين طرح است. پس، حضور و حمايت خانواده ها از ورزش همگاني، مساوي با كشف استعدادهاي فراوان خواهد بود.
در اين جلسه مرتضي ساوه شمشكي رئيس هيئت اسكي استان تهران با ارائه برنامه استعداديابي توسط هيئت تهران و هيئتهاي حوزه و توابع اهداف اين جشنواره را در رشته اسكي بيان كرد كه مورد توجه حاظرين در جلسه قرار گرفت .

تاريخ  ارسال:دوشنبه 22 آذر 1395 - 10:32

کد:38148-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.