پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












به میزبانی استان زنجان و با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران
برگزاری کلاس آموزشی داوری شمالغرب ایران

کلاس آموزشی تئوری داوری درجه سه اسکی ناحیه شمالغرب ایران با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران و دبير فدراسيون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، کلاس تئوری دانش داوری درجه دو و سه شمال‌غرب ایران برای نخستین بار در کشور با حضور 60 نفر شرکت کننده از استان‌های قزوين، زنجان، کردستان، همدان و اردبيل تشکيل به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با حضور روسا و دبیران هیات های اسکی استانی برگزار شد آخرین متدهای داوری از سوی مدرسان به حاضرین ارائه شد.

در مراسم آغازین این دوره سید ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن خوشامدگویی به حاضران از برگزاری این دوره استقبال کرد و نسبت به پیشرفت روزافزون اسکی در استان زنجان ابراز امیدواری کرد.

همچنین مرتضی ساوه‌شمشکی سرپرست کمیته آموزش فدراسیون اسکی با خوشامدگویی به حاضرین در این جلسه بر برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای دانش داوران تاکید کرد.

همچنین بهرام ساوه شمشکی نماینده فدراسیون جهانی در ایران و دارو بین المللی ایران در رقابتهای بین المللی به عنوان مدرس مطالب مرتبط با داوری و مباحث روز جهان در این زمینه را به حاضرین ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، به زودی قرار است برنامه هایی برای برگزاری دوره های آموزشی داوران و مربیان اسکی در رشته های مختلف برگزار شود که برنامه های این دوره های متعاقبا اعلام خواهد شد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 28 آذر 1395 - 09:08

کد:38152-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.