پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در راستای برگزاری جشنواره همگانی استعداد یابی
جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره اسکی استان تهران برگزار شد

به منظور هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره ، جلسه مشترک مسئولان هیئت اسکی ،روسای هیئتهای توابع ، حوزه ها و آکادمی های اسکی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران جلسه برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی با تاکید بر اجرای فراگیر این برنامه در اواخر دی ماه تشکیل شد .
در این جلسه ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران با اشاره به ظرفیت بالای استقبال جوانان از این رشته زیبا و مفرح گفت: خوشبختانه با طرح خوبی که وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل در کشور اجرا خواهند کرد ، پتانسیل بسیاری از رشته نمایان و کار استعداد یابی با فرایند بهتری به انجام خواهد رسید .
وی از برگزاری اختتامیه این جشنواره در دی ماه سالجاری در پیست اسکی دربندسر خبر داد و افزود : هیئت اسکی شمیرانات میزبان این مراسم با همکاری هیئتهای اسکی شمالغرب،شمالشرق،دماوند،آکادمی اسکی تهران ،کاوش و مدرسه اسکی کاج با همکاری مدیریت پیست اسکی بین المللی دربندسر خواهند بود .
در این جلسه حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های این جشنواره، نحوی اجرا،تعداد شرکت کنندگان و برگزاری دور مقدماتی آن در پیستهای اسکی توچال ، آبعلی و شمشک پرداختند .
این جلسه باحضور بلوکات،ساوه درودی،نظر، محبی،احتشام،علی احمدی،درویشی،میرهاشمی،زرگری،عرشی و محسنین برگزارشد .

تاريخ  ارسال:سه شنبه 30 آذر 1395 - 17:47

کد:38155-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.