شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در راستاي هماهنگي در بازگشائي پيستهاي تهران
بازديد رئيس فدراسيون اسكي از پيستهاي اسكي شهرستان دماوند

به گزارشروابط عمومي هيئت اسكي استان تهران به نقل روابط عمومی فدراسیون اسکی، سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی با حضور در مجموعه‌ کلوپ نور(پیست اسکی شهدای تیپ 65 ارتش)، مجموعه اسکی برف آبعلی (شرکت نفت) و پیست اسکی آبعلی ضممن بازدید از امکانات این مجوعه‌ها در مورد آخرین شرایط آنها با دست‌اندرکاران این مجموعه‌ها جلساتی را برگزار کرد.

در نخستین بازدید رئیس فدراسیون اسکی با حضور در مجموعه کلوپ نور(پیست اسکی شهدای تیپ 65 نوهد ارتش) از آخرین شرایط این پیست برای میزبانی از مسابقات اسکی صحرانوردی بازدید کرد.

در این بازدید سرهنگ ستاد سیروس امان الهی فرمانده تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ارائه توضیحاتی در مورد مجوعه کلوپ نور و پیست اسکی شهدای تیپ 65 نوهد ارتش، بر آمادگی این مجموعه برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی صحرانوردی تاکید کرد.

او همچنین به امکانات مجموعه کلوپ نور اشاره کرد و گفت: مجموعه کلوپ نور و پیست اسکی شهدای تیپ 65 نوهد ارتش با امکاناتی که دارد علاوه بر میزبانی از مسابقات اسکی صحرانوردی و همچنین اردوهای ملی‌پوشان این رشته، می‌تواند در طول فصل اسکی میزبان علاقه‌مندان به این رشته ورزشی باشد.

شکرالله برزگری مدیر پیست اسکی شهدای تیپ 65 نوهد ارتش نیز ضمن خیر مقدم به رئیس فدراسیون اسکی، اظهار کرد: مجموعه کلوپ نور و پیست اسکی شهدای تیپ 65 نوهد ارتش آمادگی میزبانی از اسکی‌بازان ملی‌پوش و اردوهای آماده‌سازی آنها را دارد. همچنین برای فصل جاری نیز آمادگی کامل برای میزبانی از رقابت‌های بین‌المللی صحرانوردی را نیز داریم و امیدواریم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.
سید عبدی افتخاری نیز از اقدامات مدیران و دست‌‌اندرکاران مجموعه کلوپ نور برای میزبانی اردوهای اسکی‌بازان رشته صحرانوردی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا مسابقات بین‌المللی اسکی صحرانوردی در فصل جاری به بهترین شکل در این مجموعه برگزار شود.

در ادامه این بازدید‌ها رئیس فدراسیون اسکی با حضور در مجموعه اسکی برف آبعلی (شرکت نفت) با مدیران و دست‌اندرکاران این مجموعه دیدار کرد.

در این دیدار مرتضی احمدی مدیر مجموعه اسکی برف آبعلی (شرکت نفت) ضمن خیر مقدم به رئیس فدراسیون اظهار کرد: مجموعه اسکی برف آبعلی (شرکت نفت) با شرایط خوبی که دارد می‌توان محل بسیار مناسبی برای پرداختن به ورزش اسکی باشد.

او افزود: خوشبختانه مجموعه اسکی برف آبعلی (شرکت نفت) امکانات خوبی برای رشته اسکی دارد و به دنبال آن هستیم تا این مجموعه را به شکل گسترده‌تر برای علاقه‌مندان به رشته اسکی تجهیز کنیم.

رئیس فدراسیون اسکی نیز ضمن با امکانات مجموعه اسکی برف آبعلی (شرکت نفت) اشاره کرد و گفت: این مجموعه از ظرفیت خوبی برای علاقه‌مندان به ورزش برخوردار است و خوشبختانه نگاه وزارت نفت نیز برای توسعه ورزش اسکی در این مجموعه قابل تحسین است و امیدواریم با یک سرمایه‌گذاری مناسب شاهد پیشرفت این مجموعه برای ورزش اسکی باشیم.

پیست اسکی آبعلی نیز آخرین مقصد رئیس فدراسیون اسکی بود. افتخاری ضمن حضور در محل نخستین پیست اسکی ایران، از امکانات آن بازدید به عمل آورد و در جریان مشکلات این پیست قرار گرفت و پای صحبت‌های تعدادی از دست‌اندرکاران و بومیان این منطقه نشست.

در این بازدید‌ها مرتضی ساوه‌‌شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران، سرهنگ میرزاحسینی رئیس هیات اسکی نیروهای مسلح، قمی رئیس ادراه ورزش و جوانان دماوند، فرهاد درویشی رئیس هیات اسکی دماوند و مرتضی محسن‌پور مدیر روابط عمومی فدراسیون نیز حضور داشتند.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 6 دي 1395 - 10:38

کد:38157-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.