شنبه 7 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در پی حضور مدرسین سوئیسی در تهران
ساوه شمشکی : انتخاب مدرسین بر اساس معیارهای بین المللی خواهد بود

رئیس هیئت اسکی استان تهران حضور مدرسین خارجی در جهت تقویت آموزش مربیگری را بسیار مثبت و ضروری عنوان کرد .
به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران ،ساوه شمشکی رئیس کمیته آموزش فدراسیون اسکی در گفتگوئی حضور مدرسین خارجی را درارزیابی منتخبین برای دوره های مربیگری بسیار ضروری عنوان کرد و گفت : باتوجه به هماهنگی فدراسیون اسکی ایران باکشور سوئیس به جهت برخورداری از دانش مربیگری جهانی و عضویت در ISIA ،مدرسین این کشور از 2 بهمن وارد ایران شدند و زمینه برگزاری ورودی دوره های ارتقا درجه و مربیگری را فراهم کردند .
رئیس هیئت اسکی استان تهران افزود : این گروه متشکل از 3 مدرس آلپاین و اسنوبرد به مدت 15 روز در تهران خواهند بود و دوره های متعددی را برگزار خواهند کرد .
وی با اشاره به تفاهم نامه فدراسیون ایران در این خصوص گفت : این گروه از 3 پیست اسکی شمشک ،دربندسر و دیزین بازدید کردند و مقرر شد تا آزمون های ورودی در پیست دربندسر برگزار گردد . بر همین اساس در روز اول و ارتقا درجه یک به مدرسی تعداد قابل توجهی از واجدین شرایط در آزمون شرکت کردند که مدرسین سوئیسی بر اساس معیارهای بین المللی با نگاه بی طرفانه منتخبین را معرفی کردند .
ساوه شمشکی خاطر نشان کرد : بحث آموزش در اسکی از این پس باید با نگاه علمی و با اساس معیارهای بین المللی پیش رود تا شاهد توسعه در امر آموزش داوری و مربیگری رشته های مختلف اسکی در کشور باشیم .
گفتنی است با حضور مدرسین سوئیسی کلاسهای ارتقا 3 به 2 ،ارتقا 2 به 1آلپاین و اسنوبرد و ارتقا یک به مدرسی آلپاین و درجه 3 آلپاین و اسنوبرد در روزهای آتی برگزار و منتخبین بلافاصله در کلاسها با حضور مدرسین سوئیسی شرکت خواهند کرد .
این در حالی است که در روز دوم استقبال خوبی از سوی اسکی بازان اسکی آلپاین درجه 2 در آزمون صورت پذیرفت.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 5 بهمن 1395 - 17:29

کد:41169-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.