شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












به همت هیات اسکی استان تهران
جشنواره بزرگ استعدادیابی اسکی استان تهران برگزار شد

جشنواره استعدادیابی اسکی استان به همت هیات اسکی استان تهران در پیست اسکی دربندسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هيئت اسكي استان تهران به نقل از فدراسیون اسکی، جشنواره استعدادیابی اسکی استان تهران با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون اسکی، مدیریت پیست اسکی دربندسر, شمار زیادی از خانواده ها و همچنین اهالی رسانه در پیست اسکی دربندسر برگزار شد.

در این جشنواره بیش از 300 کودک اسکی باز رشته آلپاین و همچنین اسنوبرد زیر نظر مسئولین استعدادیابی این جشنواره از جمله علی ساوجی قهرمان اسبق اسکی ایران, علیداد ساوه شمشکی سرمربی تیم ملی آلپاین, حسین ساوه شمشکی کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین ایران مورد ارزیابی قرار گرفتند.

سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در سخنانی با اشاره به اهمیت استعدادیابی در ورزش اظهار کرد: استعدادیابی نیاز کنونی ورزش ایران است و در ورزش اسکی نیز باید نسبت به استعدادیابی توجه ویژه ای داشته باشیم.

او افزود: مطمئنا اگر برنامه خوبی در جهت حمایت از استعدادهای ورزش اسکی داشته باشیم، در آینده می توانیم شاهد کسب سکوهای برتر جهانی توسط این استعدادها باشیم.

همچنین دکتر رامین طباطبایی مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان نیز که در این جشنواره حضور پیدا کرده بود، ضمن قدردانی از برگزاری چنین رویدادهایی اظهار کرد: امیدوارم با نگاه ویژه به استعدادیابی در اسکی شاهد پیشرفت روز افزون این ورزش باشیم.

او خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای استعدادیابی به کار بسته است. البته باید علاوه بر استعدادیابی نسبت به توجه و رشد این استعدادها نیز اهتمام داشته باشیم.

دکتر محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و از اعضای هیات رئیسه فدراسیون اسکی نیز که در این مراسم حضور داشت، اظهار کرد: برگزاری جشنواره استعدادیابی اسکی استان تهران اقدامی شایسته در جهت آینده سازی اسکی ایران است و امیدوار هستم به زودی این کودکان و نوجوانان را بر روی سکوهای جهانی ببینیم.

وی اضافه کرد: باید نگاه ملی به ورزش اسکی داشته باشیم و همه باید در جهت توسعه اسکی ایران گام بردارند. باید موانع پیشرفت اسکی را مسئولانه برطرف کنیم.

دکتر وکیلی افزود: ورزش اسکی به جهت خانوادگی بودن و فضای بانشاط پتانسیل زیادی برای توسعه دارد و در این میان️ اسکی ایران ظرفیت بسیار زیادی برای پیشرفت دارد.

مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران نیز دربازه این جشنواره اظهار کرد: در جشنواره استعدادیابی اسکی استانی تهران در پیست اسکی دربندسر، به تمامی کودکان حاضر به صورت نمادین مدال طلا اهدا شد و همچنین هدایایی به رسم یادبود به خانواده های این اسکی بازان کوچک داده شد.

او افزود: باید از زحمات هیات های اسکی دماوند, شمالغرب, شمال شرق, روبار قصران و لواسانات, شهر شمشک و دربندسر, شمیرانات و مدارس تخصصی اسکی کاج, کاوش, قهرمانان راه برفی(آکادمی تهران), مدرسه اسنوبرد ارامنه و به ویژه زحمات جناب آقای کیوان محبی از هیات اسکی شمیرانات تشکر و قدردانی کنم. در این میان از تلاش و زحمات مدیریت پیست اسکی دربندسر که در برگزاری این رویداد تمامی امکانات خود را در اختیار ما قرار دادند سپاسگزار هستم.

تاريخ  ارسال:شنبه 9 بهمن 1395 - 10:27

کد:41172-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.