چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












سرپرست کمیته آموزش:
حضور مدرسین سوئیسی زمینه ساز ارتقای دانش مربیان ایران است

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون اسکی می گوید حضور مدرسین برجسته اسکی در ایران زمینه ساز انتقال دانش روز جهانی به مربیان ایران خواهد شد و فدراسیون اسکی نیز بر تداوم حضور مدرسین تراز اول جهانی در ایران تاکید دارد.

مرتضی ساوه شمشکی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون اسکی، به حضور مدرسین سوئیسی و برگزاری آزمون ها و دوره های مربیگری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش ها صورت گرفته از سوی فدراسیون اسکی شاهد حضور سه تن از برجسته ترین مدرسین اسکی آلپاین و اسنوبرد در ایران هستیم و با حضور این مدرسین آزمون ها و دوره های ارتقای مربیگری از حال برگزاری است.

او افزود: حضور این مدرسین یک گام بسیار خوب و مثبت در جهت توسعه و دانش افزایی اسکی ایران است و با ادامه یافتن حضور مدرسین برجسته بین المللی طی سالهای آینده شاهد افزایش بار آکادمیک اسکی ایران و البته به روز رسانی اطلاعات مربیان اسکی خواهیم بود.

ساوه شمشکی در ادامه به انتقال دانش مربیان سوئیسی به مربیان ایرانی اشاره کرد و گفت: این مدرسین سوئیس که به دعوت فدراسیون اسکی به ایران سفر کرده اند، شیوه آموزش و مربیگیری سوئیسی را به مربیان ایران انتقال می‌دهند تا زمینه‌ساز عضویت ایران در مجمع جهانی مربیان اسکی(ISIA) را فراهم آورند .

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون خاطر نشان کرد: دانش افزایی و بهره گیری از علم روز دنیا در اسکی یکی از نیازهایی است که باید به آن توجه شود و خوشبختانه ریاست محترم فدراسیون اسکی نیز به این امر به خوبی توجه دارند و بر حضور مداوم مدرسین برجسته جهانی در ایران و انتفال علم روز دنیا به مربیان ایران تاکید دارند.

تاريخ  ارسال:شنبه 16 بهمن 1395 - 09:03

کد:42175-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.