جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران:
ورزشکاران خردسال سرمایه ورزشی استان تهران هستند

رضا گل محمدی روز پنجشنبه در حاشیه چهارمین دوره مسابقات اسکی آلپاین شهر تهران که در پیست بین المللی توچال برگزار شد به خبرنگار ایرنا افزود: باید استعدادهای ورزشی را از سنین خردسالی کشف و ساماندهی کرد چراکه این ورزشکاران سرمایه های ملی ورزش ایران محسوب می شوند.
وی ادامه داد: رمز موفقیت در ورزش تهران وحدت و همدلی میان جامعه ورزش است که امیدواریم با این صمیمیت نقاط قوت ورزش استان را بیشتر کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: برگزاری مسابقات برای نونهالان و خردسالان ورزشکار یکی از اولویت های این اداره بوده که در آینده گسترش می یابد.
همچنین رییس هیات اسکی شمال غرب تهران نیز گفت: در چهارمین دوره مسابقات اسکی شهر تهران 55 اسکی باز نونهال و خردسال پایتخت شرکت کردند.
پیام نظر گفت: این مسابقه به مناسبت دهه مبارکه فجر و در بخش مارپیچ بزرگ برگزار شد.
چهارمین دوره مسابقات آلپاین شهرتهران به مدت یک روز و با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان, محمد رضا ساوه درودی دبیر هبئت اسکی استان تهران ،رستم کلهر رئیس اداره ورزش و جوانان کرج ،کیوان محبی رییس هیات اسکی شمیرانات, نادر ممیلو معاون ورزش شمال غرب تهران ، سمیرا زرگری و خالقی رئیس حراست شمالغرب توسط هیات اسکی استان تهران و هیئت اسکی شمالغرب و میزبانی پیست بین المللی توچال و آدینه تراول انجام شد.

تاريخ  ارسال:جمعه 22 بهمن 1395 - 16:04

کد:44180-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.