شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












هشتمین دوره بازیهای آسیایی زمستانی
بازدید مهندس کیومرث هاشمی از تمرینات ملی پوشان ایران در ساپورو

رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (شنبه) به وقت محلی از تمرینات تیم ملی اسکی آلپاین و اسنوبرد اعزامی ایران به بازیهای آسیایی زمستانی بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی هيئت اسكي استان تهران به نقل ازروابط عمومي فدراسیون اسکی، مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ایران صبح روز شنبه به وقت ساپورو با حضور در پیست اسکی "تینه" از تمرینات ملی پوشان ایران بازدید نمود و از آخرین شرایط اسکی بازان آلپاین و اسنوبردبازان ایران برای حضور در بازیهای آسیایی زمستانی 2017 مطلع شد.

در این بازدید سید عبدی افتخاری سرپرست کاروان ایران نیز حضور داشت و توضیحاتی را در مورد روند آماده سازی ملی پوشان ایران ارائه کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران برای حضور در نشست OCA که همزنان با بازیهای آسیایی زمستانی برگزار می شود به ساپورو سفر کرده است.

هشتمین دوره بازیهای آسیایی زمستانی از اول اسفندماه در شهر ساپورو ژاپن آغاز می شود.

حسین ساوه شمشکی، محمد کیادربندسری، فروغ عباسی، صدف ساوه شمشکی در اسکی آلپاین و سید حسین صید، حسین کلهر(فرزند یونس)، حسن کلهر، حسین کلهر (فرزند جهانگیر)، شیما یارخواه و ستاره یزدانی در رشته اسنوبرد ملی پوشان ایران در این دوره از بازیها هستند.

هدایت تیم اسکی آلپاین ایران در این رقابتها بر عهده علیداد ساوه شمشکی است و سمیرا زرگری نیز به عنوان مربی بانوان در کنار این تیم حضور دارد و مرتضی صید نیز هدایت ملی پوشان اسنوبرد را برعهده خواهد داشت.

ملی پوشان ایران روز شنبه دومین تمرین خود را در پیست اسکی تینه برگزاری کردند.

تاريخ  ارسال:شنبه 30 بهمن 1395 - 17:51

کد:45183-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.