شنبه 7 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در راستای اردوی نوروزی استعداد یابی
ساوه شمشکی : عزم جدی در پشتوانه سازی اسکی تهران

رئیس هیئت اسکی استان تهران استقبال از اردوی نوروزی و استعداد یابی در اسکی تهران را مطلوب و پشتوانه ای برای اسکی تهران عنوان کرد .
به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران، ساوه شمشکی در گفتگوئی اجرای برنامه استعداد یابی در تهران را به عنوان پشتوانه ای قوی برای اسکی دانست و افزود : با توجه به اینکه در فصل 95 شاهد برگزاری بیش از 10 مسابقه و میزبان جشنواره اسکی با هدف استعداد یابی بودیم به همین منظور با شناسائی اسکی بازان مستعد فرصت را در ایام نوروز مناسب دیدیم تا در یک اردوی منسجم اهداف کلان هیئت را اجرانمائیم .
رئیس هیئت اسکی استان تهران با اشاره به تعداد اسکی بازان منتخب گفت : در آلپاین 50 نفر از سنین 7 تا 15 سال ،اسنوبرد 10 نفر از 12 تا 16 سال و اسکی صحرانوردی 7 نفراز13 تا 16 سال با مربیان استعداد یاب در پیست شمشک اردوهای مفید و فشرده ای را برگزار کردند .
وی از هماهنگی لازم به منظور اسکان ورزشکاران هیئتها توابع خبر داد و افزود : پایگاه قهرمانی شمشک برای ورزشکارانی که امکان اقامت نداشتند نیز در نظر گرفته شد .
رئیس کمیته آموزش فدراسیون اسکی در ادامه حضور سرمربی تیم ملی آلپاین در این اردو را نقطه قوت دانست و تصریح کرد :علیداد ساوه شمشکی به همراه حسین ساوه شمشکی به عنوان ورزشکار خوب تیم ملی و همچنین کادر فنی آلپاین ،اسنوبرد و صحرانوردی تیم منسجمی را برای هدایت و استعداد یابی در این دوره تشکیل دادند .
مرتضی ساوه شمشکی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری این اردوها و تقویت اسکی تهران عزم جدی باشد برای آینده اسکی کشور و چشم اندازی مشخص برای حضور در رقابتهای مهم همچون آسیائی ،جهانی و المپیک .

تاريخ  ارسال:سه شنبه 8 فروردين 1396 - 00:18

کد:45214-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.