چهارشنبه 26 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران و اعضا هيئت
همایش پیاده روری خانوادگی به مناسبت هفته سلامت در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در همایش پیاده روری خانوادگی گفت: سلامت اجتماعی است که در گرو ایجاد شادی و نشاط برای خانواده هاست.
در این همایش که به مناسبت هفته سلامت و با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و سلامت، دکتر احمدی، شعبانی بهار و دکتر فریبا محمدیان معاونان وزیرورزش و جوانان، ورزشکاران، مسئولان حوزه های ورزشی تهران، شهرستان ها و هیئت های ورزشی استان تهران در مسیر جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، گل محمدی افزود: ما در استان تهران چندین محور برای ورزش و سلامت پیش رو قرار دادیم، که یکی از آنها سلامت اجتماعی است که در گرو ایجاد شادی و نشاط برای خانواده ها با اجرای همایش پیاده روی در تهران و کل شهرستان های استان بصورت مستمر و متنوع است .
وی تاکید کرد: در شرایط فعلی که رسانه های مختلف در دسترس عموم مردم قرار دارد، باید از این ظرفیت استفاده کرده و خانواده ها با استفاده از توان و قابلیت رسانه ها در راستای ورزش و نشاط خانواده ها گام بردارند.
در این همایش وزیر بهداشت درمان و سلامت نیز گفت: اعتیاد به ورزش یکی از اعتیادهای مثبت است و باعث ایجاد خلق های خوب و سلامت بدنی و روحی می شود.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه مردم باید به عنوان سفیران سلامت نقش خود را در جامعه ایفا کنند و اشاعه دهنده فرهنگ صحیح سلامت باشند، افزود : ما باید نگاه جدی و دقیق به عادات غذایی و تغییر رفتارهای زندگی خود داشته باشیم تا بتوانیم روند پیشرونده بسیاری از بیماری ها را کنترل کنیم.
گفتني است مرتضي ساوه شمشكي رئيس هيئت اسكي استان تهران و اعضا هيئت در اين مراسم مشاركت داشتند .

تاريخ  ارسال:شنبه 2 ارديبهشت 1396 - 11:22

کد:47223-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.