پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در آستانه بیست و هشتمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(ره) انجام شد
حضور وزیر ورزش و جوانان ، نمایندگان ورزش تهران و هيئت اسكي استان تهران در حسینیه جماران

وزیر ورزش و جوانان، معاونان و نمایندگان جامعه ورزش تهران و هيئت اسكي استان تهران در آستانه بیست و هشتمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(ره)،ضمن حضور در حسینیه جماران با یادگار امام (ره) دیدار کردند.
مسعود سلطانی فر با بیان اینکه امام تاکید فراوانی بر اخلاق و مروت و مردانگی در ورزش داشتند، گفت: جامعه ورزش خود را میراث دار امام راحل می داند و برای تحقق این مساله باید تلاش کنیم تا محیط ورزشی ایران به دور از ناپاکی ها باشد.
در دیدار جامعه ورزش که با حضور «محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش، «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی وزیر ورزش، مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، نمایندگان و قهرمانان جامعه ورزش پایتخت، جمعی از اهالی ورزش و روسای فدراسیون ها انجام شد، وزیر ورزش و جوانان گفت: در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام هستیم و امیدوارم بتوانیم ارزش ها و آرمان های امام را به نسل های بعدی انتقال دهیم.
وی ادامه داد: اگر دستاوردی و پیشرفتی بوده، مرهون زحمات مربیان و پیشکسوتان و دست اندرکاران ورزش است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت خوب ورزش ایران، گفت: حال ورزش این روزها خوب است؛ تیم های ملی فوتبال، والیبال، شطرنج، روند موفقیت آمیزی داشتند. در بازی های اسلامی عملکرد موفقی داشتیم و فوتسال و فوتبال ساحلی سوم دنیا هستند و تیم ملی فوتبال ان شاءالله صعود مقتدرانه ای به مرحله نهایی جام جهانی خواهد داشت.
در اين مراسم افتخاري رئيس فدراسيون اسكي، مرتضي ساوه شمشكي رئيس هيئت اسكي استان تهران ، عيسي ساوه شمشكي رئيس انجمن اسكي جانبازان و معلولين،رستم كلهر رئيس اداره ورزش و جوانان كرج،پيام نظر رئيس هيئت اسكي شمالغرب،رضا احتشام رئيس كميته همگاني و كانون مربيان شهر تهران و تعدادي از اعضا هيئت اسكي تهران و حوزه ها حضور داشتند .

تاريخ  ارسال:شنبه 13 خرداد 1396 - 14:23

کد:49227-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.