جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران
نشست پيشكسوتان و كميته هاي فدراسيون درضيافت افطار برگزار شد

نشست روسا و سرپرستان کمیته های فدراسیون اسکی برگزار شد و در آن برخی از مهم‌ترین رئوس عملکرد کمیته ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این نشست که عصر روز دوشنبه 29 خردادماه برگزار شد سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به فعالیت‌های کمیته های این فدراسیون خاطرنشان کرد: عملکرد موفق و پویایی کمیته های فدراسیون اسکی سبب رشد و توسعه هرچه بیشتر اسکی ایران خواهد شد و امیدوارم در سال 96 بتوانیم شاهد موفقیت روز افزون اسکی ایران باشیم.
همچنين نشست پیشکسوتان اسکی ایران باحضور رئیس فداسیون اسکی و قائم مقام باشگاه پیشکسوتان ورزش ایران برگزار شد و در این نشست علاوه بر حضور و تکریم پیشکوتان اسکی ایران تاکید شد.

در این نشست سید عبدی افتخاری با اشاره به اهتمام فدراسیون بر تکریم پیشکسوتان, خاطر نشان کرد: پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند ورزش هستند و باید همواره نسبت به توجه به آنها تلاش کرد. فدراسیون اسکی نیز خود را موظف به ارج نهادن نسبت به پیشکسوتان اسکی ایران می‌داند و همیشه قدردان آنهاست.

او افزود: از رهنمون ها و راهنمایی های پیشکسوتان اسکی ایران قطعا بهره خواهیم برد و بی شک نقطه نظرات این عزیزان راهگشای کار ما است.

منوچهر زندی قائم مقام باشگاه پیشکسوتان ورزش ایران نیز در این نشست اظهار کرد: پیشکسوتان سرمایه های واقعی و ارزشمند ورزش هستند و از توجه فدراسیون اسکی به سرمایه ها خرسند هستم.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 30 خرداد 1396 - 12:45

کد:50229-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.