شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران
نشست روساي هيتهاي حوزه و شهرستان با اعضا كانون اسكي تهران برگزار شد

نشست روساي هيئتهاي اسكي حوزه ، شهرستانها و اعضا كانون مربيان اسكي شهر تهران به منظور تعامل و تصميم گيري در خصوص نحوء فعاليت در سال 96 برگزار شد .
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران اين جلسه باحضور اكثريت اعضا و با تاكيد بر نحوء فعاليت كانون مربيان اسكي شهر تهران با همكاري هيئتهاي حوزه و شهرستان تشكيل شد .
در اين نشست ساوه شمشكي رئيس هيئت اسكي استان تهران با بيان اينكه در فصل جاري بسياري از فعاليت ها در اسكي تهران مي بايست توسط كميته ها و هيئتهاي توابع به انجام برسد گفت : بسياري از برنامه در تهران با عنوان ملي برگزار مي شود كه در اين راستا هيئت اسكي به عنوان متولي اسكي در تهران بايد با كمك هيئتها و ساير دستندركاران بتواند در اين امر به بهترين شكل عمل نمايد .
در ادامه اين جلسه با توجه اتمام فعاليت قانوني كانون مربيان اسكي شهر تهران اعضا به ارائه نقطه نظرات پرداختند كه مقرر شد در ادامه فعاليتهاي كه تا به حال صورت گرفته شرايطي فراهم شود تا در پايان فصل 96 مجمع جديد برگزار گردد .
همچنين در اين جلسه ساوه شمشكي از اعضا كانون خواست تا فعاليت هاي كانون را براي مربيان افزايش داده و برنامه هاي مختلفي را در براي مربيان اسكي شهر تهران انجام دهند .
اين جلسه با حضور ساوه درودي دبير هيئت ، رضااحتشام ، پيام نظر، كيوان محبي ، جمشيددستمالچي ،محمد نظر، عليرضا تحويلداران،مرتضي نظر و فرهاد درويشي در سراي محله تجريش برگزار شد .

تاريخ  ارسال:سه شنبه 27 تير 1396 - 16:43

کد:54233-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.