جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در مجمع سالانه هیات اسکی استان تهران با حضور گل محمدی مدیرکل
افتخاری: هیات اسکی تهران بازوی توانمند فدراسیون است

رئیس فدراسیون اسکی در مجمع سالانه هیات اسکی استان تهران گفت: هیات اسکی تهران از بازوان توانمند این فدراسیون در توسعه این رشته ورزشی تاثیرگذار است.
عبدی افتخاری در مجمع سالانه هیات اسکی استان که امروز چهارشنبه با حضور گل محمدی مدیر کل و شاملو معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی تهران در این اداره کل برگزار شد، افزود: با هماهنگی لازم فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان این هماهنگی به وجود آمده برنامه های کاری و موانع در ورزش اسکی از بین برود.
وی با بیان اینکه ورود بخش خصوصی می تواند به توسعه ورزشی، توریسم و گردشگری اسکی بیفزاید، اظهار کرد: با توجه به فضای کشور این نیاز حس می شود که ورود بخش خصوصی می تواند در بخش گردشگری و ورزشی به توسعه اسکی بیفزاید.

افتخاری تاکید کرد: آیین نامه مدارس و باشگاه های جدید اسکی از 11 شهریور ماه به تمامی هیات های استانی ابلاغ خواهد شد.
رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به اینکه این آیین نامه پس از سالها در کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان انجام شده، ادامه داد: با وجود این آیین نامه مدارس اسکی به صورت مجزا و با نظارت هیات های ورزشی در هر پیست به فعالیت بپردازد.
افتخاری از اجرای طرح استعداد یابی در استانهای فارس و تهران خبر داد و گفت: در این پایگاه های استعداد یابی ورزشکاران 9 تا 12 سال دختر و پسر، آموزش های حرفه ای اسکی را فرا می گیرند.
به گفته وی در استان تهران افزون بر یک هزار ورزشکار را استعداد یابی خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون اسکی تصریح کرد: تربیت نوآموزان، اخلاق مداری و هدف گذاری، 3 شاخه مهم برای توسعه ورزش اسکی به شمار می رود.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 8 شهريور 1396 - 19:15

کد:57236-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.