جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور دبیر کل فدراسیون جهانی اسکی و رئیس کمیسیون اسکی AIPS:
اجلاس سالانه انجمن جهانی ورزشی نویسان در اسکی برگزار شد

سی و هشتیمن اجلاس سالانه اسکی انجمن جهانی ورزشی نویسان در اسکی با عنوان فاروم نور دیکوم با حضور نمایندگان رسانه ای اسکی و مسئولان فدراسیون جهانی در کلینگتال آلمان برگزارشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا تهران، در این اجلاس سه روزه که با حضور مسئولان کمیسیون اسکی AIPS ، فدراسیون جهانی اسکی از جمله ادین رییس کمیسیون نوردیک ، سارا لوئیز دبیر کل فدراسیون جهانی و روسای کمیته های اسکی پرش، صحرانوردی و بیاتلون FIS برگزار شد. اعضا در جریان اخبار و اقدامات روز رسانه ای اسکی 2017 قرار گرفتند.

سارا لوئیو دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی در این سمینار از اقدامات پیش بینی شده برای رسانه ها و پرداختن به فرهنگ سازی و پرهیز از دوپینگ در جامعه اسکی جهانی گفت:نقش رسانه ها و مفسران در تلویزیون می تواند برای ایجاد مخاطبان بیشتر و جذب علاقمند در سنین پایه بسیار مهم باشد و برای دستیابی به آن باید خبرنگاران تخصصی از اطلاعات کافی در انتقال مفاهیم در رسانه برخوردار باشند.

وی از فاروم خبرنگاران اسکی به عنوان یکی از قوی ترین تشکل های زیر مجموعه انجمن جهانی که قابلیت بالایی در اعطفاء دارد تشکر کرد.

گزارش مسئولان کمیته های اسکی پرش و صحرانوردی در خصوص میزبانی ها،اصلاح قوانین و مقررات حضور رسانه ها در پخش مسابقات جهانی و اقدامات انجام شده برای فراگیری رسانه ای در مسابقات المپیک زمستانی بیونک چانگ 2018 و برگزاری کارگاه آموزشی فعالیت رسانه ای اسکی در اروپا و به ویژه آلمان از دیگر بخش های این اجلاس بود.
گفتنی است، در این اجلاس پیام نظر عضو انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و جهان، عنوان نماینده ایران و آسیا با ارائه گزارش پخش زنده 20مسابقه اسکی جام جهانی در فصل گذشته و برای اولین گزارش مسابقات اسکی پرش چمن تابستانه و پرداختن به مسائل آموزش و انتقال فضای بین المللی در ایران به ادین نروژی رئیس کمیسیون و یاگوبچه از لهستان مورد توجه این کمیسیون قرار گرفت.

خاطر نشان میگردد، ششمین حضور نماینده ایران با هدف حضور و بازدید در پیست اسکی پرش گلینگتال که در نیمه اول مهر ماه میزبان مسابقات فینال جایزه بزرگ پرش چمن در فصل 2017 بود به همراه اعضای فاروم به پایان رسید.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 2 آبان 1396 - 13:01

کد:64241-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.