سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با گردش مشعل در كره جنوبي
تلاش كره جنوبي براي ايجاد حال و هواي المپيك زمستاني / فروش بليط ها همچان نااميد كننده

عليرغم تلاش كره جنوبي براي ايجاد حال و هواي المپيك زمستاني باحمل مشعل و گردش نمادهاي اين مسابقات در شهر همچنان فروش بليط ها نا اميد كننده است .
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران کمتر از یک درصد بلیت بازی‌های پیونگ چانگ 2018 به فروش رفته است.

این ادعایی است که یک قانونگذار محلی درباره فروش بلیت این مسابقات داشته است.

این آمار ارائه شده حتی کمتر از 4.2 درصد رقمی است که خبرگزاری «کره هرالد» اوایل ماه جاری مدعی شد که بلیت این بازیها تاکنون به فروش رفته اند.

جو سئونگ لایی قانونگذار حزب دموکراتیک این خبر را بر پایه اطلاعات رسیده از وزارت فرهنگ، ورزش و توریسم کره جنوبی اعلام کرد.

وی به خبرگزاری یونهاپ گفت:فقط 457 قطعه بلیت از مجموع 223.335 بلیت در نظر گرفته شده برای بازیهای پارالمپیک 2018 تا 20 اکتبر به فروش رفته است.

جو گفت: خیلی نگران کننده است در حالی که تنها چهار ماه به شروع این رقابتها زمان داریم، استقبال از فروش بلیت مسابقات تا این اندازه پایین است و فقط 0.2 درصد بلیت ها به فروخته شده اند.

تاکنون بیشترین استقبال از مراسم افتتاحیه این رقابتها شده است.
اوایل ماه گذشته «مون جائی این» رییس جمهور کره جنوبی در حرکتی نمادین عکسی از خود در صفحات اجتماعی منتشر کرد که نشان می داد در حال خرید بلیت این رقابتهاست.

تنش های موجود بین دو همسایه شمالی و جنوبی باعث نگرانی مردم و عدم استقبال از این رقابتها شده است.

اين در حالي است كه سه دوره المپيك زمستاني قبلي در تورين ايتاليا2006 به عنوان يكي از مراكز اصلي ورزشهاي زمستاني در جهان ، ونكور كانادا2010 به عنوان كشور توسعه يافته و مورد توجه و سوچي روسيه 2014 به عنوان محلي جديدو زيبا براي ورزشهاي زمستاني توانسته بود كانون توجه علاقمندان به ورزشهاي زمستاني شود و بخش قابل توجه اي از مخاطبين بازيهاي المپيك زمستاني را به خود اخصاص دهد .

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 17 آبان 1396 - 09:58

کد:66242-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.