پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












رقابت‌های اسکی آلپاین ترکیه
عنوان نخست ايران با تركيب مدال آوران اسكي بازان تهراني در آناتولي كاپ

مسابقات اسکی آلپاین ترکیه درحالي به پايان رسيد كه کسب عنوان نخست ایران در رده‌بندی مدالی با سكو نشيني اسكي بازان تهراني همراه بود.
به گزارش روابط عمومی هيئت اسكي استان تهران به نقل از روابط عمومي فدراسیون اسکی،در پایان روز دوم رقابت‌های بین‌المللی اسکی آلپاین به میزبانی ترکیه (آناتولی کاپ) محمد کیادربندسری از تهران به مدال طلا رسید، حسین ساوه‌شمشکی از تهران گردن‌آویز نقره را کسب کرد و صدف ساوه‌شمشکی از تهران به مدال برنز بانوان دست یافت.

در این رقابت‌ها که در رشته مارپیچ کوچک برگزار شد، در بخش مردان محمد کیادربندسری مدال طلا گرفت، حسین ساوه‌شمشکي موفق به کسب مدال نقره شد و اسکی‌بازی از ترکیه مدال برنز را بدست آورد.

در بخش بانوان نیز صدف ساوه‌شمشکی به مدال برنز دست یافت. در این بخش دو اسکی باز کشور میزبان در به مدال طلا و نقره رسیدند.

همچنين در روز چهارم رقابت‌های اسکی آلپاین ترکیه (آناتولی کاپ) و در آغاز مسابقات مارپیچ بزرگ، محمد کیادربندسری ملی‌پوش اسکی ایران از تهران به مدال نقره دست یافت.

در روز نخست رقابت‌های مارپیچ بزرگ در بخش مردان، نماینده کشور مجارستان به مدال طلا رسید، محمد کیادربندسری به مدال نقره دست یافت و نماینده قزاقستان مدال برنز را به گردن آویخت.

در بخش بانوان نیز رتبه‌های اول تا سوم به اسکی بازان کشور میزبان رسید و هر سه مدال این بخش را اسکی‌ بازان ترکیه به گردن آویختند.
همچنين روز پایانی رقابت‌های اسکی آلپاین ترکیه (آناتولی کاپ) با کسب یک مدال طلای اسکی باز ایران دنبال شد تا در نهایت در رده‌بندی مدالی این رقابت‌ها ایران به عنوان قهرمانی دست یابد.

در روز پایانی این رقابت‌ها که در هوای طوفانی ارز روم ترکیه برگزار شد، محمد کیادربندسری اسكي باز خوب تهراني مدال طلای مسابقات‌ مارپیچ بزرگ مردان را به گردن آویخت. پس از نماینده ایران، دو اسکی باز ترکیه‌ای جایگاه‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

در بخش بانوان نیز هر عنوان اول تا سوم به اسکی‌بازان ترکیه‌ای رسید.

در پایان 5 روز رقابت‌های اسکی آلپاین ترکیه و در رده‌بندی مدالی کاروان ایران با 5 مدال طلا، 5 مدال نقره و دو مدال برنز عنوان نخست تیمی را بدست آورد .
بنابراين سهم اسكي بازان تهراني در كسب مدال اين مسابقات قابل توجه بود كه هيئت اسكي استان تهران از همه اين عزيزان و كادر فني تشكر و قدرداني مي نمايد.


تاريخ  ارسال:چهارشنبه 6 دي 1396 - 13:35

کد:71246-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.