شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در مراسمی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان
از رئیس ، نائب رئیس و دبیر هیئت اسکی استان تهران تجلیل شد

در مراسم گردهمائی مشترک روسای هیئتها و حوزه هاي اداره کل توسط داورزني معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان از فعالیت هیئت اسکی در سال 96 و ساوه شمشکی،عرشی و ساوه درودی تجلیل به عمل آمد .
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران معاون ورزشي و معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان در مراسم گردهمایی مشترک روسا، نواب رئیس و دبیران هیئت های ورزشی استان تهران و روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها حضور یافتند و از مسئولان هیئت های ورزشی استان تهران تقدیر کردند.
گل محمدی در جلسه مشترک مسئولان ورزش استان تهران با معاونین وزارت ورزش و جوانان که با حضور شاملو و ملاجعفری معاونان، مدیران ستادی اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها برگزار شد، گفت: در سالی که از جانب مقام‌ معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی نام گرفته شده، امیدوارم که همه ما ایرانی بودنمان را در همه ابعاد و همه عرصه‌ها نشان دهیم.
وی افزود: ما اشکالاتی در ورزش تهران داریم و مهمترین آن این است که هنوز به ورزش بانوان نگاه لازم را نداریم. باید رسمیت بیشتری به ورزشکاران بانوان بدهیم که این ظرفیت برای تهران هست و نیازمند یاری و همکاری همه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: از اول اردیبهشت تا مرداد ماه، کمک های مالی 500 تا 2 میلیون تومانی به ملی پوشان تهرانی که در تیم های ورزشی برای رقابت های آسیایی حضور دارند با همکاری این اداره کل و هیات های ورزشی پرداخت می شود.
گل محمدی خاطر نشان کرد: این اقدام برای نخستین بار در سطح ورزش استان انجام می شود که هدف از آن، کاهش دغدغه و تشویق ملی پوشان ورزشی تهران است.
وی بیان کرد: تهران با حضور ملی پوشان زیاد در تیم های ملی سهم قابل قبولی از ورزش کشور را به خود اختصاص داده و کسب مدال در بازی های آسیایی و المپیک می تواند عیار ورزش این استان را مشخص کند.
وی به کمک های مالی به هیات های ورزشی استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: طبق آمارها در سال 94 ؛ 95 و 96 به ترتیب 50 میلیون، 700 میلیون و یک میلیارد و 400 به هیات های تهرانی کمک نقدی شده است.

تاريخ  ارسال:شنبه 1 ارديبهشت 1397 - 08:51

کد:73286-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.