شنبه 7 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور مرتضي ساوه شمشكي
برگزاری نشست مشترک روسای کمیته های آلپاین، آموزش، مربیان، استعدادیابی

نشست مشترک روسای کمیته های آلپاین، آموزش، مربیان، استعدادیابی با رئیس و دبیر فدراسیون پیرامون فصل پیش روی اسکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، در این پیرامون برگزاری مسابقات در فصل اسکی پیش رو و نیز برگزاری دوره های استعدادیابی ویژه رده های سنی پایه بحث و تبادل نظر شد.

سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی با تاکید بر اهمیت توجه به رده های سنی پایه و نیز استعدادیابی در رشته اسکی، از عزم فدراسیون برای دنبال کردن هرچه بیشتر برنامه های استعدادیابی و ادامه این برنامه ها خبر داد.

فرهاد مهرآیین سرپرست کمیته اسکی آلپاین نیز از نگاه ویژه کمیته مطبوع خود به رده های سنی پایه خبر داد و گفت: در امر استعدادیابی و نیز توجه به رده های سنی پایه تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا در آینده شاهد تقویت هرچه بیشتر اسکی ایران باشیم.

حامد کیاشمشکی رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون در برگزاری برنامه های استعدادیابی، توضیحاتی را در مورد برنامه های کمیته مطبوع خود برای فصل اسکی پیش رو ارائه کرد و از ادامه روند استعدادیابی در رشته اسکی در سراسر کشور خبر داد.

سید مجتبی صید رئیس کمیته مربیان فدراسیون نیز در این نشست از همراهی کمیته مطبوع خود از برنامه های استعدادیابی خبر داد و گفت: در برگزاری برنامه های استعدادیابی و نیز توجه به رده های پایه کمیته مربیان اعلام آمادگی دارد تا بهترین مربیان اسکی کشور را به فدراسیون و کمیته های مربوطه معرفی کند.

تاريخ  ارسال:شنبه 12 آبان 1397 - 12:20

کد:78292-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.