جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با مشاركت ورزشكاران هيئت اسكي استان تهران و هيئتهاي حوزه ها و نوابع
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی تهران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی تهران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، باحضور رئيس هيئت اسكي استان تهران و اعضا هيئتهاي شمالشرق،شمالغرب و شميرانات در جاده تندرستی مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش اداره کل و جمعی از مدیران و مسئولین ورزش و ورزشکاران، انجام شد.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان در جریان این همایش گفت: مهمترین اولویت و مسئولیت همه ما در ورزش، حساس کردن جامعه به این مقوله است.
عبدالحمید احمدی در مجموعه ایثار ورزشگاه تختی تهران افزود: امروز باید در زندگی شهری به سلامت جسم و روح بیشتر توجه کرد و بهترین راهکار آن نیز توسعه ورزش بین همه اقشار جامعه است.
وی با بیان اینکه توسعه ورزش عزم و همت جمعی می طلبد، تاکید کرد: هر ورزشکار باید مبلغ ورزش باشد.
وی تصریح کرد: اگر قرار است پیشرفتی در جامعه حاصل شود باید اول از خود شروع کرد تا از سلامتی جسمی و روحی لازم برخوردار شویم.
گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این آیین با اشاره به اینکه مهمترین نگرانی و آسیب در جامعه فقر حرکتی است، گفت: در این زمینه دهکده تندرستی مجموعه تختی همه روزه پذیرای عموم شهروندان خواهد بود.
در این مراسم که بیش از سه هزار خانواده ورزشی ازجمله احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک مسابقات آسیایی جاکارتا شرکت داشتند، به قید قرعه 17 دستگاه دوچرخه و بیش از 50 دست لباس ورزشی به حاضران اهدا شد

تاريخ  ارسال:شنبه 12 آبان 1397 - 13:08

کد:78296-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.