پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در راستاي پاكداشت طبيعت و بازديد از پيست اسكي توچال
حضور و بازديد مدير كل ورزش و جوانان استان تهران از پيست اسكي توچال

به منظور بازديد و حضور در جشنواره همگاني آدم برفي گل محمدي به همراه ساوه شمشكي ، ساوه درودي و نظر از پيست اسكي توچال بازديد كرد.
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران در حالي كه در فصل گرما و تابستان خبري از ورزشهاي زمستاني نيست با وجود ارتفاعات بلند توچال در شمال تهران اين امكان فراهم شد تا با وجود برف زمستاني جشنواره همگاني آدم برفي با استقبال خوب ورزشكاران و هنرمندان در ايستگاه 7 توچال برگزار گردد.
مدير كل ورزش و جوانان استان تهران به همراهي ساوه شمشكي رئيس هيئت ،ساوه درودي دبير و نظر مدير روابط عمومي اداره كل و رئيس هيئت اسكي شمالغرب در بازديد يك روزه شرايط برگزاري پاكسازي پيست و اجراي برنامه محيط زيستي در اين پيست را مورد بررسي قرار دادند .
در جريان اين بازديد وي با حضور در مدرسه اسكي توچال در خصوص ساعات فعاليت مربيان و تعداد مربيان فعال با رئيس مدرسه اسكي توچال گفتگو كرد .
در اين مراسم ميريحيائي مدير عامل شركت تله كابين توچال با استقبال از گل محمدي و هيئت همراه ضمن ارائه روند برگزاري جشنواره قول مساعد همكاري و تعامل در اجراي برنامه پاكسازي را به اداره كل داد و مقرر گرديد اين برنامه اواخر تيرماه سالجاري با همكاري فدراسيون اسكي و هيئت اسكي استان تهران به اجرا درآيد .

تاريخ  ارسال:دوشنبه 3 تير 1398 - 11:15

کد:90321-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.