شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












رئيس هيئت اسكي استان تهران:
توچال استاندارد سازی دستگاهها و پوشش هاي محیطی همزمان با اجرای فصل اسکی را فراهم كرده است

رئیس هیات اسکی استان تهران از بارش مطلوب برف و بازگشایی پیست بین المللی توچال از امروز (نهم آبان ماه) خبر داد.

مرتضی ساوه شمشکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای دومین سال پیاپی به علت بارش مطلوب برف در پیست توچال، این مجموعه از نهم آبان ماه فصل اسکی خود را آغاز می کند.

وی با بیان اینکه استاندارد سازی تمامی دستگاه‌ها، تله کابین، تله اسکی و پوشش های محیطی همزمان با اجرای فصل اسکی فراهم شده است گفت: روز گذشته کارشناسان فدراسیون اسکی و بازرسان از این مجموعه بازدید کرده و استانداردسازی های لازم را بررسی و به صورت مکتوب به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارائه دادند.

رئیس هیات اسکی استان تهران با بیان اینکه این پیست به صورت آزمایشی برای عموم و علاقه مندان دایر است خاطر نشان کرد: نرخ بلیت این مجموعه همانند سال گذشته محاسبه می شود و نرخ گذاری بلیت جدید این مجموعه منوط به نظر اداره کل ورزش و جوانان، نمایندگان سازمان تعزیرات و اداره کل صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

وی اضافه کرد: در خصوص نرخ گذاری نشستی هفته گذشته میان نمایندگان پیست، مدیرکل ورزش استان و هیات اسکی استان برگزار که در صورت افزایش هر قیمتی می بایست مستندات و هزینه ها برای تعمیر و نگه داری سیستم ها ارائه شود.

ساوه شمشکی ادامه داد: به علت ناکافی بودن بارش ها در پیست های اسکی دربندسر، آبعلی و شمشک هم اینک این مجموعه ها تعطیل است.

مجموعه تفریحی و ورزشی توچال در شمال تهران واقع شده که تا پایان اردیبهشت ماه علاقه مندان به اسکی می توانند در آن به ورزش بپردازند.

تاريخ  ارسال:شنبه 18 آبان 1398 - 09:38

کد:96328-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.